Jak vytvořit e-shop, kam se zákazníci budou rádi vracet?

Mnoho začínajících internetových obchodů řeší stejný problém – nedostatek zákazníků. Přitom jsou to právě zákazníci, které pomáhají internetových obchodům růst a vytvářet zisk. Jenže jen málo z nic může v začátcích investovat horentní sumy do online marketingu a reklamy. I z tohoto důvodu řada e-shopů končí ještě dříve, než vůbec stihla začít. Dá se tedy vytvořit výdělečný a úspěšný internetový obchod s minimem financí nebo je to pouze utopie? Ano, možné to rozhodně je. Buď začněte podnikat v oboru, který vás baví, nebo zkuste ověřené tipy.

Začínající start-up
 
Hodnocení produktu
Nakupujete na internetu? Tak pak možná víte, že řada zákazníků dává přednost výrobkům, pod které ostatní uživatelé píší recenze. Celý e-shop pak působí daleko důvěryhodněji. Navíc jen málokomu při nakupování stačí technický popis nebo obecné a nic vypovídající informace od výrobce. Konkrétní zkušenosti od ostatních uživatelů, kteří výrobek na vlastní kůži vyzkoušeli, nic nenahradí!
 
Ve svém internetovém obchodě je tak dobré umožnit zákazníkům vyjádřit se a předat cenné zkušenosti ostatním. Recenze nebudou přínosné jenom pro ostatní nakupující, ale i pro vás. Negativní hodnocení je skvělá zpětná vazba a možnost, jak se neustále zlepšovat ve svých službách. Pomůže třeba i s odhalováním špatných produktů, které mají negativní recenze. Ze statistik pak vyplývá, že díky recenzím je možné navýšit prodej až o 20%, což rozhodně není málo.

Internetové nakupování
 
Cílená reklama
Ano, reklama nepatří zrovna mezi nejlevnější možnosti propagace, přesto je dobré jí zmínit. Jednou z možností je PPC reklama, která vás možná svou myšlenkou dokáže zaujmout. Ptáte se co to je a jak vytvořit ppc reklamu? PPC reklama návod je v podstatě velmi prostý, inzerent neplatí za samotné vystavení inzerce, ale až za prokliknutí zákazníků na předem cílený web. Jedná se tedy o skutečně férový druh reklamy.