Vybrat pěkný, kvalitní a zajímavý dárek či reklamní předmět nebývá tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát. Vybrat předmět, který druhého zaujme, ale zároveň bude praktický a lidé ho ocení po mnoho stránkách, dá zabrat. Je třeba přemýšlet nad tím, co daný předmět má klientovi říci. Někdy je možné zvolit takový předmět, který firmu reprezentuje, ukazuje na to, čím se firma zabývá. A někdy prostě může jít jen o předmět, který je praktický a udělá radost.
Předmětů, které lze využít k reklamním účelům je mnoho. Jde například o oblečení. Zde lze vybrat téměř všechno. Čepice, rukavice, kšiltovky, šály, košile, trika, bundy, vesty i deštníky. Pak bývají často jako reklamní předměty využívány kancelářské potřeby. Jde například o tužky, propisky, pastelky, pravítka, bločky, záložky apod.
Jako předměty k propagaci se používají i reklamní hrnky. Na ty, ale i na ostatní předměty je možné si nechat natisknout logo firmy, nějaký citát či obrázek. Tím se obyčejný hrnek stává reklamním hrnkem. Jde o praktický dárek, které lidé využijí a nebude jim jen tak ležet doma bez využití. Mohou si ho vzít do zaměstnání, mít ho doma a dát ho návštěvám. Vašeho loga si tak všimnou i další lidé a firma se tak dostane do podvědomí dalším potencionálním klientům či zákazníkům.
Je možné také při výběru reklamních a dárkových předmětů myslet i více ekologicky a snažit se omezit využívaní předmětů z plastu. Nebo zvolit takové předměty, které jsou nejenom z ekologického materiálu, ale které ještě i přispívají k udržování zdravé planety. K takovým předmětům patří například skleněné láhve na vodu, papírové či látkové tašky, látkové batohy, dřevěné tužky nebo zápisníky. I hrnky patří k ekologickým dárkům. Nepřidávají více plastu a lze je využívat dlouhodobě. Lidé ocení, že daný reklamní předmět je ekologický a že firma myslí i na blaho planety.